Az első napok...

Először is ara biztatnám a kedves olvasókat, hogy az írásaim alatt található Commentek résznél jegyezzék be a gondolataikat a cikkekkel kappcsolatosan, hogy nekem is legyen mit olvasni, ne csak nektek! :-)

Szóval megérkeztem csüt este és pár órányi alvás szimuláció után végre péntek lett.
Serene fél 10 körül igérte, hogy jön értem. De én ahogy lehetett fölkeltem, hogy megnézzem a tőle kapott Szingapúri mini könyvet és a buszmenetrendeket tartalmazó könyvet. Ebben minden az országban járó közlekedési eszköz menetrendje megvan árakkal együtt. Nagyn durva. Otthon is jó lenne egy ilyen. Szóval csak próbáltam tájékozódni a városról.


Kaptam tőle még ehy SIM kártyát is, amit rögtön behelyeztem telefonomba előző este és ami után rögtön ki is derült, hogy az eddig kártyafüggetlennek gondolt telefonom nem kártyafüggetlen :-), szóval telefon vásárlása felvéve a TO DO listára.
Tehát megjött Serene 10-re XT-vel és egy másik fiúcskával akinek nem birtam megjegyezni a nevét :-).
Délelőttünkből 1,5 azzal ment el, hogy estére és másnapra hotel szobát találjunk nekem és Sidnek. Hát ez sem volt olyan egyszer, mint gondoltam, mert az ország öszes fiatal szállása és hotele foglalt volt, de nagynehezen az ország utolsó szállodájának utolsó szobáját sikerült lefoglalnuk nem is nagyon drágáért.
Aztán irány pénzt válltani, telefont venni (sikerült egy arany NOKIára szert tenem 15.000HUFért, ami szerintem nem olyan rossz. Vettem még a konektorba bedugómra véget 1$-ért. Aztán egyfolytában azon erőlködtek a lányok, hogy visznek vásárolni. de nem nagyon vették a lapot, hogy 1. nem azért jötem, hogy vásároljak, 2. biztos fogok vsárolni, de nem az első napon akarom elkezdeni :-). Azért csak sikerült elvinniük egy bevásárlókp-ba, mint utóbb rájöttem ez nem is bonyolult, mert itt bevásárlókp bevásárlókp hátán van!! Nem viccelek az egyikből szinte át lehet menni a másikba. Itt ez a helyi szórakozás és hobbi. (Ez elmúlt 4 napom alatt 7 bevásárlókpban voltam és nem feltéétlenül azért, mert oda akartam menni, hanem csak úgy útbaestek.) De persze rögtön ki is jöttem onnan, mert ralizáltam, hogy itt van az Esplanada, a helyi koncert terem. Olyan alakja van mint a duriannak, a helyi gyömülcsnek, ami olyan büdös állítólag, hogy a buszokra külön kiírják, hogy nem lehet felvinni! Nekem még nem volt hozzá szerencsém, de mindenkép kipróbálom majd, mert azt mondják olyan mnt a Csokító (nem emlékszem már hogy hogy írták), szóval Ronda, De finom!!!


Megnéztem a térképen, hogy nemmessze van a Merlion is, a helyi jelkép, az oroszlán fejű sellő farkú izé, amit mindenkép meg akartam nézni, mert képeken már annyit láttam!

Láttam Sir Raffles szobrát is, tudjátok ő volt az az angol pasas, aki miatt S'poreból ilyan nagy kereskedemi kp lett.

Aztán a parlementnél is kellett fotót csinálni :-)

Aztán itt van a business negyed, tele 100 emeletes banképületekkel:




Aztán megjött Sid este és egészen vasárnap reggelig itt volt. Vele is megnéztük a belvárost majd este a Clark Quay nevezetű szorakoztató negyedben voltunk. Itt az árakon is meglátszott, hogy hol vagyunk, 2000FT egy pohár sör és ez csak a kezdet!!! Kaja is itt kezdődik. De legalább szép a hely, a folyóparton ülsz, van mnden mint a bucsúba. UGráló gömb, amibe bele lehet menni is kiba...t magasra felvisz, majd ledob... repülő világító kis valamik, amik csak úgy cikáznak az égen.


Aztán Sid is elment :-( vasárnap reggel. Aznap kicsit pihengettem, avégre aludtam, persze napközben, mert este még nem tudok, vagy a légkonditól fáj a fejem, vagy rohadt meleg van. Meg amúgy is otthon akkor du van. De vasárnap de esett csak 26 fok volt :-). Este meg vacsizni mentem Daviddel. Egy közeli food court-ba mentünk. Itt leginkbb ilyen Food courtnak nevezett kajáldák vannak, ahol 5-50 különböző kajálda van és középen meg asztalok, kb mint a Westendbe.

Category: 1 comments

1 comment:

Sid.V said...

:):):) Love the pic :):):)

Love you even more!!!
Missing you