Üdvözlet S'poreból!

Szerbusztok,

Tudom nem szép tőlem, hogy csak ennyi nap mulva írom le első élményeimet, de ez azt jelenti, hogy nem volt edig még időm erre. (Vagy fáradt voltam:-)).

Szóval utazás. Ferihegyre megérkezve paráztam, hogy mi is lesz a 2-4 kg extra súlyommal, mert Sidnek 4kg volt és fizettetek vele 10.000FTot. hálisten nekem nem szóltak semmit. Hosszas búcsúzkodás után erőt vettem magamon és beléptem a tranzit területére. Táska ellenőrzés, útlevél és már fel is lehetett szállni. Ülésem az ablak mellett volt így szép kilátás nyílt a sötét éjszakára :-), merthát 23:30kor gurultunk ki a reptérrő. Kiváncsi voltam ki fog mellém ülni, tudok e majd vele jókat beszélgetni, de nagy sajnálatomra egyedül birtokolhattam egy két személyes ülést. Mások nagyon szervezkedtek, h mindenki egyedül üljön és mivel a repülő fele volt csak tele, mindenki kapott egy 2-es, 3-as széket. Azt gondoltam, h ezeknek meg mibajuk, mindenki ilyen antiszociális lenne én bezzeg, hogy örültem volna ha valaki mellém ül. Felszálás után csirkepöri rizsával :-) és már jött is álommanó, az egész repcsin lekapcsolták vilanyokat, lehózták az ablak redőnyöket vagy mi a fenét és már szundikáltunk is. Na akkor megértettem, hogy miért akart mindenki egyedül ülni. Hisz sokkal jobb úgy aludni, h 2 párnád, 2 takaród és 2 ülésed van, amin elfekhetsz. Utazás alatt nem a Bangkok hiltont adták, de még csak nem is a Partot (nehogy elrettentsék a kedves utazókat), de volt helyette Shrek. Leszállás előtt Bence tanácsát megfogadva naplóba keztem ahol a személyes dolgimat írtam le, az érzéseimet az elválásról, az utazásról, félelmeimet... Még szerencse, hogy voltak olyan drága barátnőim, akik kijöttek búcsúzni a reptérre és megleptek egy kis cukor, lakatos naplóval!! Ígymár könnyű volt naplót írni :-)
Köszönöm Gigi, Ági és Tuby!


Landolás Bangkokban fél óra késéssel, rohanok kifelé, hogy beleférjek a 3 óra átszálás időmbe. Persze itt is, mint minden modern reptéren mozgó járda volt :-). Nagyon viccesek, mit abba a mesébe, ami az űrbne játszódik. Amikor már 15 perce süvített alattam a járda elgondolkotam, h lehet eltévedtem, de akkor megtaláltam a passport checking részt, ahl viszont nem találtam egy magyart se, na godoltam valamit nagyon eltoltam, de sebaj, csak megtalálom a csomagomat. Várakozés közben a csomagok ezen a részen a 16-22es kapun jöttek, de magyarország feliratot nem találtam, kicsit beparáztam, h mivan, ha nemtudok majd visszamenni és eljutni az én csomagjaimhoz, de szerencsére ez a rész nyitot volt és nemsokkal arrébb meg is volt a csomagom. Szerztem trolit és dzsaveltam is kifelé, kint mondták, h a check-ineléshez menjek a 4. emeletre, mert ez csak az első... Negyedik.. négy emeletes reptér :) Nagy nehezen felküzdöttem csomagjaimat a 4.re. Ott a checkinelős pultok betűkkel voltak elnevezve persze Atól egésszen Zig és minden betőhüz legalább 30 checkin ablak tartozott...
Szóval nem volt nagy reptér...ááá.
Na megint jött a para, hogy itt már lesz vagy 8 kg súly extrám, mert ezzel a géppel csak 15kgot lehet vinni. Lemérték a bőröndöm és Magyarország ta hízott 1,2kg-ot, vicces volt, biztos ő is kapott vacsorát :-), szóval igy 10kg extrával azt mondták, ok mehetek!!! Nagy volt az örörm, mentem is be a tranzitba, ahol voltak ilyen szép aranyozott izék:
Féltem a Bangkoki checkintől, hogy mit vesznek majd el, bla bla bla, mert a filmekben olyan szigorúak a Bangkokiak, de szerencsére egy esetet kivéve, - ahol a gyantaszettemet egy kiscsaj atombombának nézte és kipakoltatta az egyész bőröndömet, hogy mit rejtegetek még, mikor rájött, h semmit elrohant a gyantázó gépemmel, hogy ezt meg kell mutatnia a főnökének, aki nagy röhögve köölte vele, hogy tegy e csak vissza a táskámba és engedjen el. :-) - nem történt semmi.

A repcsin jó fapados módjára nem adtak enni, inni csak pénzért, de azt a 2 óra repülést kibirtam nélküle. Lehetett venni még AirAsia-s pólót, meg sapkát a szép utazás emlékére :). Megint egyedül ültem 3 széken, bőrszékek voltak azé!!! Két óra mulva meg is pillantottuk S'pore fényeit, vagyis inkább az öbölben tanyázó hajókét, csudaklassz látvány volt mégha éccaka volt is. Leszállva nem volt semmi para, simán kikecmeregtem és felszedtem a csomagjaimat, a fegyveres őrök látváya kicsit megrémisztett, ahogy ott álltak géppisztollyal, totál mint Indiábab :-).
Aztán kiérve 5 perc keresgélés után megtalált a buddym, Serene-t akinek apukája elfuvarozott az ideglenes szállásomra. Ekkor 23:00volt kint.
Három fiúcskával lakom most, Jean-nic from Canada, David from Canada, aki amúgy Kínai :-) és egy Bryan, aki most USA-i :-).
Úgy látom lakás szempontjából nem szabadulok se a Bryan-ektől, se a Canadaiaktól :-)
Beszélgettünk 2 órát a fiúkkal és már mentünk is aludni, azaz mentünk volna, ha álmos lettem volna, de hiába az egy napos utazás, a repcsin való rosszaévás cseppet sem voltam álmos. Gyorsan írtam hát emilt anyának és rátaláltam Bencére Skypeon, úgyhogy vele dumcsiztam még egy kicsit, aztán tente...
De ez sem volt oly egyszerű :-)
Itt kb 26 fok volt éjjel, süvített a fejembe a légkondi,a mitől fájt már mindenek, a 6 sávos úton csak úgy surrantak az autók hajnalban és perzse a madarak meg tücskök se akartak csendben maradni. 4 óra szenvedés után végre reggel lett!!!
De azt majd holnap mesélem el:-)

Category: 1 comments

1 comment:

Anonymous said...

Szia Boca!

Örülök hogy jól érzed magad ott a messzi Szingapúrban! Remélem nagyon jó lesz a traineeshiped! Sajnálom, hogy nem tudtam kimenni elbúcsúzni, de összejöttek a dolgok. Na mindegy, majd mesélek! Érezd jól magad, és vigyázz magadra és írj sokat!

Puszi
Ági
Lányod :)

PS: Tök jó, hogy fenn van a blogodon a blogom, viszont valamiért nem frissíti az oldalt. Szerintem próbáld újra beszúrni. :)