Evés és csak evés

Szerbusztok blogolvasók.
Azt hiszem van mit bepótolnom és elmesélnem az elmúlt 1 hónap történéseivel kapscsolatbna.
Bevallom azért nem nagyon irogattam, mert Január 1től iparilag az államvizsgámra készültem és emiatt minden szabad percemben arra tanultam, ezért nem is nagyon mentem sehova, és ahova mentem is arra se nagyon volt időm leírni.

Szóval 1. voltunk Rinával meg Nicollal ehy Fillippinó vacsorán. Rina barátnője, Karen Filippinó és ő vitt el meinket meg még néhány fillipinót egy puccos kis étterembe. A kaja nagyon finom volt, rendeltünk kb 7 féle kaját és mindent kipróbáltunk. Nagyon nagyon jólesett az a féle ennivaló, mert tele volt marhával és jó sok szafttal, amit ugye a jó magyar gyomor megszok esetmeben 23 évig és aztán a kis kínai kaja nem igazán laktat túl, hogy ezt mondjam :)
Szóval egy kis ízelítő:


Aztán egy jóféle Csilis rák élmény maradt még ki.
A mnkahelyre menet midig látok egy Yammi Crab nevű helyet, ahol lehet enni Csilis rákot, sé mivel ez egy nagyon híres ennivaló S'poreban ugy gondoltam így közel 2 hónap után ideje kipróbálnom.
Azt mondják ez nem olyan egyszerű, mert ha rossz helyen eszsel, akkor nagyon rossz is lehet és az ugye nem jó. Na szóval sebaj én iparilag belelkesedtem, hogy én oda lemegyek pár emberrel és eszek olyan fini rákocskát.
Mielőtt haza jöttem el is mentünk Rinával, Nicollal és Hazemmel. A helyhez kicsit gyalogolni kellett és a többiek folyton azzal szivattak, hogy nem is tudom hogy hol van és csak elviszem őket a világ végére, de azért végül sikerült megtalálnom :-)
A rák nagyon finom volt és a neve ellenére nem is volt olyan csilis, mint gondoltam, hanem inkább olyan édes-savanyús íze volt.
Szóval iparilag bejött ez a 1,4 kg-os rák, amit egészben tálaltak rengeteg szószban úszkálva és aminek a pácélját diótörővel kellett megtörni. Ettünk hozzá valami füvet is :)
Ezt Rina tanácsolta, olyan köret szerű és tényleg nagyon finom, de elsőre mikor kihozták csak egy tál mezei fűnek tünt :)
Szóval a rák finom volt, de ezt meg is kellett fizetni. egy átlagos ebéd 3-4x volt.

Képek:




Élmény számba sorolhatjuk még főzési próbálkozásom következő bűntettét, a Tintahalat :-)
Igen én már nem kispályztam, ha a jó magyar főzelék nem jött be akkor gondoltam a jó kínai halacska talán. Mondta a koleganőm, hogy csak hazaviszem a kicsi tintahalacskákat, kivágom a szemeket, megmosm őket és olajon kicsit megkapatom, aztán rizsával avagy tésztával és paradicsomszósszal tálalom. Hét így is tettem.
Egy csomag halacska volt vagy 300FT, aminek a felét készítettem el, mert úgy véltem az egész sok lenne, mint utóbb kiderült nem biztos, mert a tűzön összementek, mint szar a napon .-) A szemüket ugyan nem vágtam ki, mert akkor szétestek a kis vacsora áldozataim, de a tintás részüket kipucoltam, ugyan nem mondta a koleganőm, de gondoltam azért az nem árt :-)
Végülis nem lett olyan rossz, amilyenre gondoltam, úgyhogy be is túrtam rögtön a mogyóró méretre zsugorodott halacskákat, amik enyhén rágósak voltak, de Rina azt mondt ez ilyen :-)

Szóval ezek történtek mielőtt haza nem jöttem.
Aztán Jan 21én repülőre ültem és meg sem álltem hazáig, de ezz majd egy másik történet része :-)



Category: 0 comments

No comments: