Gulyás főzés

Nos azt kell mondjam lehet, hogy a borsófőzelék nem az erősségem, de gulyást kimondottan jót csinálok :-)
Na a lényeg az volt, hogy Valentín nap alkalmából a managerek (meg én) főztek fincsi ebédet, meg desszerteket és eladtuk a dolgozóknak aztán a befolyt pénzt odaadományoztuk 2 alapítványnak, mert mi ilyenek vagyunk :-)

Szóval mi mást főzne egy jó magyar jány, ha nem gulyást. Szóval kb 20 emberre csináltam marhából és 10 emberre csirkéből, merthát a muszlimokra is kell gondoni, akik csak csirkét esznek.
Kedden délután elmentünk tehát a főnököm lakására és ott főzőcskéztünk Adelinnel, a munkatársammal. Bevallom eléggé féltem az elején, merthát még nem csináltam ilyet és most ha elrontom, nem önthetem ki, bár végülis ugyse tudják, hogy milyen az íze, de szerencsére nem kellett emiatt izgulnom, mert tényleg fasza lett.

Az meg egy más kérdés, hogy pikk-pakk eladtuk az összeset, merthát voltam már 1-2 global Village-en és így nem esett nehezemre eladni magunkat :-) Amugy tényleg olyan volt, mint egy global Village.

Sajna szagokat nem tudok csatolni, de beszéljenek a képek.





nos, még nem mutattam meg, hogy hol is dolgozom úgyhogy asszem itt az ideje.
Az iroda egy hatalmas irodaparkban van, Szingapúr egyik elittebb részén.
Az iroda messziről:

Az asztalom, itt tengetem mindennapjaimat. Nemrég kaptam meg ezt az új aztalt, ami ugye jó nagy és a többiek mellett van, ami nagy könnyebbség a munkában. Aki szemfüles felfedezheti, hogy nem hagytam ám otthon a tőletek kapott ajándékokat:



Ide járunk minden nap kajálni a lányokkal. Na nem enyi az egész kajálda, kb 20 ilyen kis stand van, de közelebbről fotózva jobban látszanak a dolgok:

Ez egy fincsi hal étel. Előtted főlnek a különböző halacskák:

Adeline és Michelle a kolegáim:

Category: 2 comments

2 comments:

jolanka said...

Gratulálok Bogikám!Ügyes kis-nagylány vagy!!!Ha hazajösz,nekünk is főzhetsz...gulyást,vagy 1 kis borsófőzeléket.Puszika.

Boca said...

na a borsófőzelékre még gyúrok :-)