Hétvége Siddel

Hello,
a napok csak telnek, csak telnek. Főleg mikor olyan emberrel vagy , akit szeretsz :-)
Na szóval mult hétvégét végre Siddel töltöttem... 3 hónap után.
az ember azt gondolja, hogy nem lehet kibirni egy long distance párkapcsolatot (és bocs, de most a fenének se jut ezsembe ez magyarul:-)) de aztán az ember magán is elcsodálkozik, hogy mégis ki lehet ezt birni...
Na mindegy a lényeg, hogy leruccant egy hétvégére, megmutattam neki a munkahelyemet, ettünk jó szingapúri kajákat, találkoztunka volt MCPjével, aki szintén itt tengeti mindennapjait. Ittunk 3 liter margaritát. :-)
Komoly, epreset, mangósat meg citromosat.
Nekem mondjuk egy életre elment a kedvem a Margaritától, de a fiúk nagyon élvezték... (női pia :-)).
Bár persze az én ötletem volt a Margarita, aki kicsit ismerik filmes szokásaimat, gondolok itt Gigire főleg, akkor nem kell magyaráznom, hogy honnan jött az ihletés.
Segítek: Margaritát bármikot, barátnőd Madonna..
A fiúk mondták is, hogy le ne merjem őket fényképezni az epres rózsaszin Margaritával, mert rögtön kiröhögik őket indiába :-).
Ezek a férfiak...
Na jöjjenek a képek... igen, nagyon kreatív voltam :-)


Adeel Pakisztánból, Partiv indiából és Sidi


Na és képzeljétek ahol vacsorázni voltunk minden asztal alatt milyen pénznek a fotója volt? Hát a jó magyar forinté!!!

Category: 0 comments

No comments: