Hétvégi kikapcsolódás

Multhét után próbáltam kicsit előbb hazaérni melóból és magammal is foglalkozni, de ez nem mindig jött úgy össze ahogy gondoltam.
Csütörtökön elmentünk Adeellel, Jeninnel és Luukkel vacsorázni és megbeszéltük a most hétvégi Malájziai utunkat, Ettünk jóféle indiai kaját. Eddig ez az egyetlen indiai kajálda, ami szerintem jó indiai ízeket ad. A többi inkább mondható Muszlim kajáldának és nem azokkal az indiai ízekkkel dolgoznak, amit én otthon a Nirvana étteremben megszoktam. Persze most joggal gondolhatjátok, hogy mivan ha azok az ízek a nem igaziak?! De nem, azok igazi, finom ízek :-) Végre ehettem jó kis Butter Chicken-t.
Aztán szombaton belekeveredtem az itteni kínai piac esti életébe. Elmentem vásárolni és egy bevásárlókpal szemben volt egy másik hely, ahol szintén árultak minden kütyüt. aztán ahogy beljebb ment az ember meglátta az igazi piac életet. Olyan volt mint a józsón, csak sokkal zsúfoltabb és szűkebb utcákon. Volt itt minden ami gagyi 3ad annyiért, mint az eredeti.
Persze nem vettem semmmit. Singapore amúgy se amúgy olyan drága, főleg ha nem a legmárkásab dolgot akarja megvenni az ember, úgyhpgy inkább takarékoskodtam.

Na meg emúgy is megyünk Malájziába 3 napra és majd ott is megnézzük a kínálatot, mert állt ott minden fele annyiba kerül, mint nálunk. Bár egy túristák által eléggé látogatott helyre megyünk, emiatt biztos minden drágább lesz, mint amúgy.
Na a drágaség is relatív, mert kifizettünk 3 nap, 2 éccakát, napi 3 kajálással és 3 hajótúrával a tengerparton kemény 15.000Ftért.
Na de erről majd a jövö héten, ha hazajöttünk.

Vasárnap még voltunk a Keleti parton. Itt van S'pore egyik olyan helye, ahol lehet Biciklit meg Görkorit bérelni és nyomulni a parton, ami persze normálisan kiépített erre a célra.
Szóval sportoltunk egy kicsit, aztán meg szokás szerint ettünk egyet együtt. Merthát mit csinál a jó S'pori, eszik!
Mondjuk nem utolsó szempontként megemlítem, hogy a tengerparton naplamente után, karibi hangultaban eltölteni egy vacsorát nem is olyan rossz...

Category: 0 comments

No comments: