Zouk

Végre elmetünk bulizni így 5 hónap után másodszor.
A fő indok, amiért nem nagyon járunk bulizni, mert a belépők nem olcsók és sokszor van más programunk, vagy csak fáradtak vagyunk szombat vagy péntek este, merthát máskor a jó munkás ember nem mehet bulizni.

Szoktunk menni éttermekben vagy bárokba, de bulizni nem nagyon.
A hely ahol voltunk az egyik leg felkapottabb helye. 3 termes. Lehet venni jegyet csak az 1. terembe, az 1 & 2 ba és mind a 3ba. fiúknal az első opció $25, a második $30 és a harmadik $35, lányoknak mindez $25. Na rögtön be is mentünk a legpuccosabb szobába, na az tele volt puccos, gazdag európaival, szóval nekem az nem nagyon jött be, meg a zene is elég gázos house volt.
A második szoba RMB volt, de az meg fullosan volt 18 éve kicsit ittas singapori fiatallal. szóval itt a heringes doboz feeling mellet legaláb jó volt a zene. A harmadik helyen meg szintén house, hatalmas terem és mindenféle fajta korú emberek. Viszont ez a fajta house zene akkor jó, ha már annyit ittál, hogy már mindenre eltáncolsz :) És mivel ez az opció nálunk nem állt fenn ezt is hamar meguntuk.
Probáltuk kicsit felhozni magunkat, de amit ők Tequilának hívtak, az kb málnaszörpnek volt jó :-)
Aztán elmentünk reggelizni, ettem jó kis banános sajtos prathát. A banán meg a sajt kicsit túl sok volt együtt, de végülis nem volt rossz.

Pénteken egy tréningen voltam a belvárosban. Ennek külön örültem, mert tudtam egy kicsit sétálgatni a nagy banképületek között. Na ez leírva elég szarul hangzik, de valójában elég szép környék.

Néhány fotó:




Április 22én a föld napja volt. Ennek örömére a cégnel különböző programokat szerveztem. Az egyik az volt, hogy mindenki kinyomtatott egy lábnyomot amire ráírta, hogy ő mit fog tenni a földért aznap. Pl nem használjuk a liftet ésatöbbi.
Aztán elmentünk a keleti partra szemetet szedni. Ez elég vices volt, főleg h farmerbe kellett menni, mert aznap dolgoztál is és a farmer a maximum amit ilyenkor felvehetsz é ráadáskép az egyen pólonk fekete volt, na ez 30 fokban nem volt olyan kellemes. Utoljára akkor csináltam ilyet, mikor divat volt a Martens és farmert, meg Martenst hordtam nyáron, mert kemény voltam... hát most is kemény voltam :-)

Ennek megünneplésére a tengerparton ebédeltünk.... hát igen, az ennyire szar hely :-)
Végre ettem jó kis disznócsülköt!!! Van itt egy muksó aki nagyon jól csinálja!! Jajj már megint csorog a nyálam!!!!
Sajna erről pont nincs képem, csak a szemétszedésről, de majd legközelebb.
A csapat:

A lábnyomok:

Category: 2 comments

2 comments:

Jaq - Jakab Zoltán said...

Szia Bocaaa

Tetszenek az élményeid és ahogyan írsz! Neked is egy szép más világban van részed, ahogy olvasom soraid :)

Könnyen meg lehet hogy átruccanok hozzád az pár hónap múlva, meddig is vagy?

Ott lehet kapni kolbászt? :)

hajajj

Jaq

Boca said...

Na hali,

well a kolbász az nem olyan jóféle magyaros, de valami barbekjús húst lehet kapni, ami úgy néz ki mint a kolbász és nem is rossz az íze.

December végéig tuti it vagyok... aztán meg kialakul .-)
Gyere nyugodtan, jó kis hely ez!!!! Szivesen látlak, csak szólj, h mikor jössz!