Fél év

Ma éppen fél éve vagyok kint...

Érdekes dolgok ezek. Az első 1-2 hónap normálisan telt, de a többi olyan gyorsan elrepült, hogy fel se tünt, hogy már fél éve itt vagyok.

Még mindig nagyon jól érzem magam... élvezem a jó dolgokat, ma is például elkellett mennem a repülőjegyemet későbbre rakatni és sétáltam a zölddel övezett utcákon, tereken...
szeretem a természetet és ezért nagyon élvezem ezeket a dolgokat. Olyan tiszta és friss a levegő a belvárosban, amit még sehol máshol nem éreztem. Kellemes meleg van (na jó nem mindig olyan kellemes). Amúgy érdekes ez, de így fél év nyár után nem bánnám, ha kicsit ősz lenne és lehetne csizmát, meg kiskabátot hordani...
Amúgy is az állandó kosztümös öltözet kicsit untat. Ezért próbálok néha informálisan öltözködni (ami nem egyenlő a farmerral), de sokszor még így is unalmas. nem hittem volna, hogy hiányozni fog a hűvös levegő. A kemény tél nélkül azért kibirom.

Azt hiszim már teljesen otthonosan érzem magam singaporeban. Tudom mikor mit és merre mennyit és ezek jó érzések. Bár ahogy az idő telik egyre jobban hiányoznak az otthoni barátok, család a túrórudi... :-)

Szóval most kezdődik a második felvonás, immár több mindennel a kiskosárban :-)

Category: 1 comments

1 comment:

Jolánka said...

Drága Bogikám!Olyan mintha most mentél volna el!Neked azért biztosan másként hat.Jól gondol meg,hogy hol tisztább a levegő!!!Azért majd Karácsonykor még beszélgetünk,és addig is érdeklődéssel olvassuk az írásaidat.Puszi Joli